• 15-10-2021, 22:27:21
    #46
    agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar herkese, askere gitmeme az kaldı artık..
    Nasıl geçer bu askerlik? Geçer geçer öyle ya da böyle geçer dediginizi duyar gibiyim. Tek korkum yapım gereği asabi biriyim. Sabrım sınanır mı askerlikte? Az motive verin hocalar... Büyüklerim...
    Bu devirde askerlik yapılır mı? Askerlik önceki gibi mi? Değişiklik var mı?
    Telefon işi nasıl oluyor? İzin var mı yok mu?
    Şöyle genel bir bilgi alsam size zahmet...
    Cevap bulamadiginiz sorular varsa özel mesaj atabilirsiniz askerliğe dair yardımcı olmak isterim.
  • 15-10-2021, 22:48:11
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Producerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap bulamadiginiz sorular varsa özel mesaj atabilirsiniz askerliğe dair yardımcı olmak isterim.
    Eksik olmayın hocam mutlaka yazarım kafama takılan merak ettiğim şeyler olursa..
  • 15-10-2021, 23:58:48
    #48
    6 ay, birşey olmaz git gel hocam.
  • 16-10-2021, 00:22:12
    #49
    Ben 15.000'e bedelli yapanlardanım. Öyle çok atıp tutamayacağım çünkü tören yürüyüşünden ve bir el silah atmaktan ve de bol bol tuvalet temizlemekten başka bir şey yapmadım. Ama 18 günlük askerliğimde gördüğüm bir şey varsa o da askeriye de asabiliğin sökmediği. Pamuk gibi ediyorlar adamı. Geneli saçma sapan ve sanırım bizim yaşın bir tık büyük olmasından dolayı buraya nasıl düştüm düşüncesiyle geçen anlamsız işlerle dolu bir 18 gündü. Öyle vatana millete faydalı bir şey yapacağını pek bekleme.
  • 18-10-2021, 11:05:03
    #50
    Bedelli askere gittim geldim. Askerliğin özeti; beklemek.
    Kütahya Havacı Er 1. Bölük (Cehennem) Selam olsun
  • 18-10-2021, 11:07:34
    #51
    Üyeliği durduruldu
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askere gittim geldim. Askerliğin özeti; beklemek.
    Kütahya Havacı Er 1. Bölük (Cehennem) Selam olsun
    Niye cehennem hocam merak ettim 😄
  • 19-10-2021, 23:53:37
    #52
    agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye cehennem hocam merak ettim 😄
    Hocam en kötü bölüğe düşmüşüz. Normalde bedelli almıyorlarmış ama bize denk geldi. Normal yükümlü erlerden RDM’li olanlar geliyormuş buraya. O yüzden katı ve sert kuralları vardı. Şınav çekerken Cehennem diye bağırttırıyorlardı 😂
  • 22-10-2021, 10:14:46
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı var mı Hatay hakkında bilgisi olan?
  • 22-10-2021, 12:54:06
    #54
    Bende bugün muayene olmaya gideceğim. Sınıf arkadaşımın biri Antalya Elmalı Jandarma ER olarak şuan da, diğeri de yeni celp aldı onuda 3. P.TÜM. KH./YüksekOva/Hakkari ye vermişler.

    Jandarma ER'de yani antalya da olan cezaevi jandarmadaymış, whatsapp, instadan felan hep konisioz onlarda rahatmış pek sorun çıkartmıyorlarmıs telefona.