Niye cehennem hocam merak ettim 😄
Hocam en kötü bölüğe düşmüşüz. Normalde bedelli almıyorlarmış ama bize denk geldi. Normal yükümlü erlerden RDMli olanlar geliyormuş buraya. O yüzden katı ve sert kuralları vardı. Şınav çekerken Cehennem diye bağırttırıyorlardı 😂