Ben 15.000'e bedelli yapanlardanım. Öyle çok atıp tutamayacağım çünkü tören yürüyüşünden ve bir el silah atmaktan ve de bol bol tuvalet temizlemekten başka bir şey yapmadım. Ama 18 günlük askerliğimde gördüğüm bir şey varsa o da askeriye de asabiliğin sökmediği. Pamuk gibi ediyorlar adamı. Geneli saçma sapan ve sanırım bizim yaşın bir tık büyük olmasından dolayı buraya nasıl düştüm düşüncesiyle geçen anlamsız işlerle dolu bir 18 gündü. Öyle vatana millete faydalı bir şey yapacağını pek bekleme.