Merhabalar herkese, askere gitmeme az kaldı artık..
Nasıl geçer bu askerlik? Geçer geçer öyle ya da böyle geçer dediginizi duyar gibiyim. Tek korkum yapım gereği asabi biriyim. Sabrım sınanır mı askerlikte? Az motive verin hocalar... Büyüklerim...
Bu devirde askerlik yapılır mı? Askerlik önceki gibi mi? Değişiklik var mı?
Telefon işi nasıl oluyor? İzin var mı yok mu?
Şöyle genel bir bilgi alsam size zahmet...
Cevap bulamadiginiz sorular varsa özel mesaj atabilirsiniz askerliğe dair yardımcı olmak isterim.