Xml Bayiliği Ne Kadar Mantıklı ?
5
●97
- 13-10-2021, 23:28:23Merhaba arkadaşlar xml bayilikleri ne kadar mantıklı, araştırmalarıma göre bulduğum bir kaç yer kendince kurallar koymuş hepsi birbirinden farklı usülsüzlüklerde var kuralına uygun şeklinde ilerleyende bu yolda olumsuzluklarınızı veya olumlu taraflarını anlatabilirmisiniz ?
- 13-10-2021, 23:30:39XML hayal ürünüdür. Düzgün çalışılmamış bir xml size olmayan ürünü bedeni rengi sattırır iadesi ile kargosu ile uğraştırır ürün nerdedir tedarik edilmişmidir satılmışmıdır bilemezsiniz. toptancılığın çağdaş adı olması gereken xml'i başaran firmlara lafım yok ama her ne hikmetse hocam xml de "şu varmı bu varmı dediğiniz zaman olacak gelcek yapılacak denir. ama bir türlü gelmez.
- 13-10-2021, 23:56:36Üyeliği durdurulduAylardır adam akıllı bir bayilik hizmeti veren bulamadım , bulursanız çağırın lütfen
- 14-10-2021, 11:38:46Maalesef ki para bağlamadan yapılan xml işi hiç karlı olmuyor. Önüne gelen firmaya xml veren yerlerden aldığınız fiyatlar internette perakende fiyatlarına yakın olduğunu kar yapamadığınızı görürsünüz. Gerçekten para kazanmak istiyorsanız 50bin ürünlük xml değilde 10 sağlam ürün 1 ana toptancı-imalatcı bir miktar para işinizi çözecektir. Xml bayiliği alıp cebini doldurana daha denk gelemedim ne yazık ki
Facebook gruplarında vs resmen kandırmaya oynuyorlar 50bin ürün 50bin mağaza fasa fiso geliyor açıkcası bana