Maalesef ki para bağlamadan yapılan xml işi hiç karlı olmuyor. Önüne gelen firmaya xml veren yerlerden aldığınız fiyatlar internette perakende fiyatlarına yakın olduğunu kar yapamadığınızı görürsünüz. Gerçekten para kazanmak istiyorsanız 50bin ürünlük xml değilde 10 sağlam ürün 1 ana toptancı-imalatcı bir miktar para işinizi çözecektir. Xml bayiliği alıp cebini doldurana daha denk gelemedim ne yazık ki
Facebook gruplarında vs resmen kandırmaya oynuyorlar 50bin ürün 50bin mağaza fasa fiso geliyor açıkcası bana