Merhaba arkadaşlar xml bayilikleri ne kadar mantıklı, araştırmalarıma göre bulduğum bir kaç yer kendince kurallar koymuş hepsi birbirinden farklı usülsüzlüklerde var kuralına uygun şeklinde ilerleyende bu yolda olumsuzluklarınızı veya olumlu taraflarını anlatabilirmisiniz ?