• 12-10-2021, 13:52:25
    #1
    Bir bütçemiz var zorla çıktık o seviyeye ama normal bir araç bulamadık gerçekten çok eski modeller çok yüksek kilometreler vs..
    acaba 20-30 bin kredi çekip kötünün iyisi bir araba alsak mı diye düşünmüyor değiliz. sizce bu devirde araç için kredi çekmek ne kadar mantıklı
    yani ülke şartları ortada faizler yüksek, işlerin garantisi yok vs.. ama işte o kadar eski araçlara da çok para verip binmek
    çok zorumuza gidiyor 2 ara bir derede bir durumdayız yani.
  • 12-10-2021, 13:59:14
    #2
    zamanında ben çekmiştim ama ufak bir ödeme aksamasında aracı satıp krediyi bile kapatamamıştım faiz yüzünden, tavsiye etmem. ödeyebileceğinize inanıyorsanız ve güvenceniz var ise çekin derim
  • 12-10-2021, 13:59:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    45 bin TL kredi çektim araç almak için. İlk taksidini geçen günlerde ödedim. Aldığım araç sıfır benim ama bu ülkede kredisiz bir şey almak çok zor. Yapacak bir şey yok.
  • 12-10-2021, 14:02:14
    #4
    çok tutulan bir araç alırsanız mantıklı sonuçta ülkemizde ev ve araç hiç bir zaman kaybettirmiyor düşmüyor. çekilen kredinin tamamını amorti etmeyecektir ama bundan dört beş sene sonra arabayı satmak istediğinizde kredinin faizini amaorti eder
  • 12-10-2021, 14:03:14
    #5
    Dost ne kadar paran var ? Hangi araca bakıyorsun ? Ne tür özellikde donanımda araç arıyorsun ?
  • 12-10-2021, 14:14:19
    #6
    maalesef biriktirme ile birşey sahibi olmak çok zor kredi çekmek yerin kalan kısmına senet yapan galeriler var hatta bayya var o şekilde deneyebilirsin en azından bazen paran olmuyor biraz gecikmesi yada atlatman gerekiyor bu şekilde arayarak idare ettirebiliyorsun
  • 12-10-2021, 14:15:28
    #7
    bence 20 - 30 çekilir, zaten 1-2 taksidini ödemeden aracı satsan krediyi kapatıp ana paranı kurtaracak kadar üzerine koymuş olacak araç, bindiğinde cabası
  • 12-10-2021, 14:20:46
    #8
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında ben çekmiştim ama ufak bir ödeme aksamasında aracı satıp krediyi bile kapatamamıştım faiz yüzünden, tavsiye etmem. ödeyebileceğinize inanıyorsanız ve güvenceniz var ise çekin derim
    Bu boyutu da var tabi onu düşünmemiştim.

    ReyonApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45 bin TL kredi çektim araç almak için. İlk taksidini geçen günlerde ödedim. Aldığım araç sıfır benim ama bu ülkede kredisiz bir şey almak çok zor. Yapacak bir şey yok.
    malesef dediğiniz gibi.

    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok tutulan bir araç alırsanız mantıklı sonuçta ülkemizde ev ve araç hiç bir zaman kaybettirmiyor düşmüyor. çekilen kredinin tamamını amorti etmeyecektir ama bundan dört beş sene sonra arabayı satmak istediğinizde kredinin faizini amaorti eder
    yatırım olarak düşününce evet ama yatırım denilen şey de risk barındırıyor amorti etmeyedebilir ama yinede bindiğin kar olarak sayılırsa bir avantaj

    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dost ne kadar paran var ? Hangi araca bakıyorsun ? Ne tür özellikde donanımda araç arıyorsun ?
    Bunu paylaşmak istemiyorum ama 150 bin altı 2015 civarı bir şeyleri almak zaten ortalama 1xxxx gibi oluyor az çok tarif etmişimdir sanırım

    kumanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef biriktirme ile birşey sahibi olmak çok zor kredi çekmek yerin kalan kısmına senet yapan galeriler var hatta bayya var o şekilde deneyebilirsin en azından bazen paran olmuyor biraz gecikmesi yada atlatman gerekiyor bu şekilde arayarak idare ettirebiliyorsun
    senet konusuna bulaşmak istemeyiz hocam ama haklısınız bir şey sahibi olmak çok zor.

    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence 20 - 30 çekilir, zaten 1-2 taksidini ödemeden aracı satsan krediyi kapatıp ana paranı kurtaracak kadar üzerine koymuş olacak araç, bindiğinde cabası
    Bindiğin cabası harici kesinlik yok alesef, düşünmeye devam şimdilik
  • 12-10-2021, 14:22:32
    #9
    Borçsuz mülk sahibi kolay olunmuyor ne yazık ki. Ödeyebileceğinize inanıyorsanız kredi çekin tabi. Hatta bazı yerler senetle bile araç satışı yapıyor. Faiz oranlarını karşılaştırıp mantıklı geleni seçebilirsiniz.

    En azından araç tutarının yarısı kadar peşinatınız olsa rahat edersiniz.