zamanında ben çekmiştim ama ufak bir ödeme aksamasında aracı satıp krediyi bile kapatamamıştım faiz yüzünden, tavsiye etmem. ödeyebileceğinize inanıyorsanız ve güvenceniz var ise çekin derim
Bu boyutu da var tabi onu düşünmemiştim.
45 bin TL kredi çektim araç almak için. İlk taksidini geçen günlerde ödedim. Aldığım araç sıfır benim ama bu ülkede kredisiz bir şey almak çok zor. Yapacak bir şey yok.
malesef dediğiniz gibi.
çok tutulan bir araç alırsanız mantıklı sonuçta ülkemizde ev ve araç hiç bir zaman kaybettirmiyor düşmüyor. çekilen kredinin tamamını amorti etmeyecektir ama bundan dört beş sene sonra arabayı satmak istediğinizde kredinin faizini amaorti eder
yatırım olarak düşününce evet ama yatırım denilen şey de risk barındırıyor amorti etmeyedebilir ama yinede bindiğin kar olarak sayılırsa bir avantaj
Dost ne kadar paran var ? Hangi araca bakıyorsun ? Ne tür özellikde donanımda araç arıyorsun ?
Bunu paylaşmak istemiyorum ama 150 bin altı 2015 civarı bir şeyleri almak zaten ortalama 1xxxx gibi oluyor az çok tarif etmişimdir sanırım
maalesef biriktirme ile birşey sahibi olmak çok zor kredi çekmek yerin kalan kısmına senet yapan galeriler var hatta bayya var o şekilde deneyebilirsin en azından bazen paran olmuyor biraz gecikmesi yada atlatman gerekiyor bu şekilde arayarak idare ettirebiliyorsun
senet konusuna bulaşmak istemeyiz hocam ama haklısınız bir şey sahibi olmak çok zor.
bence 20 - 30 çekilir, zaten 1-2 taksidini ödemeden aracı satsan krediyi kapatıp ana paranı kurtaracak kadar üzerine koymuş olacak araç, bindiğinde cabası
Bindiğin cabası harici kesinlik yok alesef, düşünmeye devam şimdilik