zamanında ben çekmiştim ama ufak bir ödeme aksamasında aracı satıp krediyi bile kapatamamıştım faiz yüzünden, tavsiye etmem. ödeyebileceğinize inanıyorsanız ve güvenceniz var ise çekin derim