Bir bütçemiz var zorla çıktık o seviyeye ama normal bir araç bulamadık gerçekten çok eski modeller çok yüksek kilometreler vs..
acaba 20-30 bin kredi çekip kötünün iyisi bir araba alsak mı diye düşünmüyor değiliz. sizce bu devirde araç için kredi çekmek ne kadar mantıklı
yani ülke şartları ortada faizler yüksek, işlerin garantisi yok vs.. ama işte o kadar eski araçlara da çok para verip binmek
çok zorumuza gidiyor 2 ara bir derede bir durumdayız yani.