• 12-10-2021, 12:06:04
    #1
    Bugün eczaneye uğradığımda gördüm 85 TL ye grip aşısı yapıyorlar.

    Ben daha önce iki doz biontech oldum grip aşısı da yaptırmalıymıyım sizce bir zararı olur mu?
  • 12-10-2021, 12:08:52
    #2
    Doktora danışmasanız hocam ? Daha doğru olur.
  • 12-10-2021, 12:09:43
    #3
    Bence bi zararı olmaz. Ama bence
  • 12-10-2021, 12:18:20
    #4
    en iyisi aile hekiminize sorun gerçekten de ama büyük ihtimalle onaylayacaktır. Biz de ailecek çift doz biontech aşılıyız. Grip aşısını da yaptırdık. Ayrıca grip aşısını yarımşar doz olarak 10 yaşındaki oğlumuza ve 5 yaşındaki kızımıza da yaptırdık. Onların Covid aşısı yok tabi. Herhangi birimizde herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı.
  • 12-10-2021, 12:18:26
    #5
    Annem romatizma hastası olduğu için geçen sene korona aşıları çıkmadan önce doktor istemişti bakanlıktan grip aşısı.

    Annem
    1 doz girip aşısı
    2 doz sinovac
    2 doz da biontech oldu. 😂

    Daha türkovac çıkarsa iki tane de ondan olayım mı diye bana soruyor. 😂😂😂

    Forumda sağlık tavsiyesi almak yasak. Aile hekiminize danışın
  • 12-10-2021, 13:03:48
    #6
    Hangi eczanede buldunuz kadıköy civarında bulsam bende gidip yaptıracağım
  • 12-10-2021, 14:38:04
    #7
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi eczanede buldunuz kadıköy civarında bulsam bende gidip yaptıracağım
    Hocam Üsküdar Capıtol Eczanesi ve Çengelköy Pozitif Eczanesi