Annem romatizma hastası olduğu için geçen sene korona aşıları çıkmadan önce doktor istemişti bakanlıktan grip aşısı.

Annem
1 doz girip aşısı
2 doz sinovac
2 doz da biontech oldu. 😂

Daha türkovac çıkarsa iki tane de ondan olayım mı diye bana soruyor. 😂😂😂

Forumda sağlık tavsiyesi almak yasak. Aile hekiminize danışın