en iyisi aile hekiminize sorun gerçekten de ama büyük ihtimalle onaylayacaktır. Biz de ailecek çift doz biontech aşılıyız. Grip aşısını da yaptırdık. Ayrıca grip aşısını yarımşar doz olarak 10 yaşındaki oğlumuza ve 5 yaşındaki kızımıza da yaptırdık. Onların Covid aşısı yok tabi. Herhangi birimizde herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı.