• 11-10-2021, 22:30:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugun ilk kez bir nft sattım polygon ağı ile koymuştum openseaya bu yüzden param ethereum olarak değilde weth olarak geldi hesabıma
    Sonra bunu dönüştürmek için polygonun sitesine gidip dönüştürme yaptım ama burda bir sorun var parayı ethereum ağına gönderirken benden gas fee istiyor ve olan bakiyemdende almıyor.
    Bu ücret çok uçuk rakam ben satış yaparak 79$ kazandım , aktarma için benden 136 dolar istiyor ( Haliyle bende bunu gerçekleştiremiyorum) bu durumu yaşayan yada çözen varmı.
    bilgilendirirse minnettar olurum .

  • Kabul Edilen Cevap
    • Hocam o fee eth ağının kesintisiymiş. Çok saçma bir sistem yapmışlar. Adam polygon ağında sattıysa niye eth ağına çevirtip boşa fee ödettiriyorlar. Ya feelerin düşmesini bekleyeceksiniz yada daha çok satış yapıp bu kadar yüksek feenin etki etmediği bir kazanca ulaşacaksınız.

      https://support.opensea.io/hc/en-us/...-from-Polygon-
  • 11-10-2021, 22:47:32
    #2
    polygon ağında mı paranız yoksa eth mi ? Ethden mi polygona çevirmek istiyorsunuz yoksa tam tersi mi?
  • 11-10-2021, 22:52:02
    #3
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polygon ağında mı paranız yoksa eth mi ? Ethden mi polygona çevirmek istiyorsunuz yoksa tam tersi mi?
    tam tersi hocam polygonda eth ye çevircem metamask'a aktarıcam
  • 11-10-2021, 23:00:54
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam o fee eth ağının kesintisiymiş. Çok saçma bir sistem yapmışlar. Adam polygon ağında sattıysa niye eth ağına çevirtip boşa fee ödettiriyorlar. Ya feelerin düşmesini bekleyeceksiniz yada daha çok satış yapıp bu kadar yüksek feenin etki etmediği bir kazanca ulaşacaksınız.

    https://support.opensea.io/hc/en-us/...-from-Polygon-
  • 11-10-2021, 23:40:09
    #5
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o fee eth ağının kesintisiymiş. Çok saçma bir sistem yapmışlar. Adam polygon ağında sattıysa niye eth ağına çevirtip boşa fee ödettiriyorlar. Ya feelerin düşmesini bekleyeceksiniz yada daha çok satış yapıp bu kadar yüksek feenin etki etmediği bir kazanca ulaşacaksınız.

    https://support.opensea.io/hc/en-us/...-from-Polygon-
    çokk teşekkür ederim hocam iliginiz için neyse bekleyelim bari en basiti başka satışlar yaparsam artık o zaman falan :/
  • 11-10-2021, 23:53:50
    #6
    Opensea da nft üretmek için para veriliyor mu ilk başta.
  • 12-10-2021, 00:10:05
    #7
    Fee ücretleri yüksek eth olarak transferde çok keser bu nedenle solano devreye girecek zamanla
  • 12-10-2021, 02:16:34
    #8
    uzmankazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opensea da nft üretmek için para veriliyor mu ilk başta.
    Polygon ağını seçerseniz listelerken almıyor hocam ücret
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fee ücretleri yüksek eth olarak transferde çok keser bu nedenle solano devreye girecek zamanla
    umarım hocam 700 tl yatıyor valla orda neyse beklicez
  • 12-10-2021, 02:25:21
    #9
    Fee mutlaka ayarlanabiliyordur. Düşürerek transfer yapabilirsiniz.
    Ayrıca weth ile farklı coin alabilirsiniz.
    https://coinmarketcap.com/tr/currencies/weth/markets/
    Yine eth istiyordur büyük ihtimal ama fee düşürebilirsiniz.

    Neden weth çekmeye izin verilmiyor diye sorulmuş. Çünkü weth alınıp satılmıyor doğrudan bu yüzden çevirttiriyorlar.