Merhaba arkadaşlar bugun ilk kez bir nft sattım polygon ağı ile koymuştum openseaya bu yüzden param ethereum olarak değilde weth olarak geldi hesabıma
Sonra bunu dönüştürmek için polygonun sitesine gidip dönüştürme yaptım ama burda bir sorun var parayı ethereum ağına gönderirken benden gas fee istiyor ve olan bakiyemdende almıyor.
Bu ücret çok uçuk rakam ben satış yaparak 79$ kazandım , aktarma için benden 136 dolar istiyor ( Haliyle bende bunu gerçekleştiremiyorum) bu durumu yaşayan yada çözen varmı.
bilgilendirirse minnettar olurum .