Opensea da nft üretmek için para veriliyor mu ilk başta.
Polygon ağını seçerseniz listelerken almıyor hocam ücret
Fee ücretleri yüksek eth olarak transferde çok keser bu nedenle solano devreye girecek zamanla
umarım hocam 700 tl yatıyor valla orda neyse beklicez