Hocam o fee eth ağının kesintisiymiş. Çok saçma bir sistem yapmışlar. Adam polygon ağında sattıysa niye eth ağına çevirtip boşa fee ödettiriyorlar. Ya feelerin düşmesini bekleyeceksiniz yada daha çok satış yapıp bu kadar yüksek feenin etki etmediği bir kazanca ulaşacaksınız.
https://support.opensea.io/hc/en-us/...-from-Polygon-
çokk teşekkür ederim hocam iliginiz için neyse bekleyelim bari en basiti başka satışlar yaparsam artık o zaman falan :/