• 10-10-2021, 04:24:47
    #1
    Merhaba,
    İfadeye çağrılma durumunda öncesinde bu tarz bir ifade/açıklama içerikli bir yazıyı resmiyete nasıl dökebiliriz?

    Mahkeme sürecinde bir faydası olur mu?


    Konunun benle hiçbir alakası yok. Olası bir durumda zarar görmemek için.
  • 10-10-2021, 04:56:04
    #2
    Sanıksanız mecbur gideceksiniz, tanıksanız avukat yoluyla
  • 10-10-2021, 05:02:11
    #3
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanıksanız mecbur gideceksiniz, tanıksanız avukat yoluyla
    O konuda hemfikiriz. Vasiyetname gibi mevcut durumları açıklayan bir yazı yazsam. Noterde onaylatsam, olası bir durumda kullanabilir miyim? Böyle bir şey var mı, bunu merak ettim.

    Daha önce hiç mahkeme sürecim olmadı. Olur da kendimi anlatamazsam diye tereddüte düşüyorum kendi kendime düşünürken.
  • 10-10-2021, 05:06:12
    #4
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda hemfikiriz. Vasiyetname gibi mevcut durumları açıklayan bir yazı yazsam. Noterde onaylatsam, olası bir durumda kullanabilir miyim? Böyle bir şey var mı, bunu merak ettim.

    Daha önce hiç mahkeme sürecim olmadı. Olur da kendimi anlatamazsam diye tereddüte düşüyorum kendi kendime düşünürken.
    Hocam hiç uğraşmayın siz polis size zaten anlattıttırıyor
  • 10-10-2021, 05:45:00
    #5
    mahkemede hiç bir artısı yok boşuna para vermeyin
  • 10-10-2021, 05:57:43
    #6
    Mahkeme huzurunda vereceğiniz beyan veya savunmalar kimlik tespitiniz ve haklarınız tahtında verildiğinden imtinası olmayan şeylerdir bunu gidip noterde onaylatmanıza falan gerek yok böyle bir usulde yok yazılı olarak savunma hakkınız da var bunu mahkemeye sunabilirsiniz