O konuda hemfikiriz. Vasiyetname gibi mevcut durumları açıklayan bir yazı yazsam. Noterde onaylatsam, olası bir durumda kullanabilir miyim? Böyle bir şey var mı, bunu merak ettim.
Daha önce hiç mahkeme sürecim olmadı. Olur da kendimi anlatamazsam diye tereddüte düşüyorum kendi kendime düşünürken.
Hocam hiç uğraşmayın siz polis size zaten anlattıttırıyor