Mahkeme huzurunda vereceğiniz beyan veya savunmalar kimlik tespitiniz ve haklarınız tahtında verildiğinden imtinası olmayan şeylerdir bunu gidip noterde onaylatmanıza falan gerek yok böyle bir usulde yok yazılı olarak savunma hakkınız da var bunu mahkemeye sunabilirsiniz