cayma hakkı diye bir tuş var bastım ama pazartesi işleme alınacakmış . Benden kesintiler felan da yaptı sigortalı bilmem ne ? Hesabımda kesintiler dahilinde yatan para dışında para yok . Şimdi ne olacak ?
İşbankası kredi başvurusu yaptım
8
●188
- 09-10-2021, 20:35:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kredi başvurdum hesabıma yattı para. Yani öyle deneme amaçlı yatmaz diye düşündüm
cayma hakkı diye bir tuş var bastım ama pazartesi işleme alınacakmış . Benden kesintiler felan da yaptı sigortalı bilmem ne ? Hesabımda kesintiler dahilinde yatan para dışında para yok . Şimdi ne olacak ?
- 09-10-2021, 20:40:10keedi puanımın olumsuz etkilenmesi kesin bilgi mi ?yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2021, 20:42:07yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ya şimdi farkettim kredi kapama var bugün kapatılırsa diyor xx ₺ yani çektiğim miktarın aynısı . Bu şekilde kapasam kredi puanım ne olur ? - 09-10-2021, 20:43:51Evet.
Geçen sene işbanktan 30 bin lira cektim mobil bankacılıktan. Vadesi 3 ay idi.
Sonra 5 ay çekmem gerektiğinin farkına vardım.
Cayma hakkımı kullandım.
Tekrar başvurdum cepten bu sefer reddedildi.
Bankayı aradım uğraş sonucu 20 bin çekebildim
Findex puanımda düşüşe sebep olmuştu. - 09-10-2021, 20:47:14O da puanı olumsuz etkiliyor.posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onuda tecrübe ettim.
Bunlar çok kötü etkilemez ama yinede puanın düşüşüne sebep olur. - 09-10-2021, 21:07:47iptal etme parayı harcama düzenli öde faiziyle. bir daha kredi çekmeye çalışırsan çok zor olur