Kredi başvurdum hesabıma yattı para. Yani öyle deneme amaçlı yatmaz diye düşündüm cayma hakkı diye bir tuş var bastım ama pazartesi işleme alınacakmış . Benden kesintiler felan da yaptı sigortalı bilmem ne ? Hesabımda kesintiler dahilinde yatan para dışında para yok . Şimdi ne olacak ?