Evet.
Geçen sene işbanktan 30 bin lira cektim mobil bankacılıktan. Vadesi 3 ay idi.
Sonra 5 ay çekmem gerektiğinin farkına vardım.
Cayma hakkımı kullandım.
Tekrar başvurdum cepten bu sefer reddedildi.
Bankayı aradım uğraş sonucu 20 bin çekebildim
Findex puanımda düşüşe sebep olmuştu.