• 09-10-2021, 12:00:43
    #1
    Merhabalar arkadaşlar

    Daha önce WHMCS ve WİSECP kullanmış kişilerin deneyimlerine ihtiyacım var . Sizce hangisini tercih etmeliyim ?
  • 09-10-2021, 12:02:30
    #2
    Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
  • 09-10-2021, 12:04:37
    #3
    İkiside iş görür mesele panel değil hizmetin kalitesi olmalı
  • 09-10-2021, 12:09:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Whmcs'nin geliştiricileri wisecp'ye göre çok olduğu için aklınıza gelen bütün modüller hazır olarak bulunabiliyor hız bakımından da güzel. Ama wisecp Türk yazılımı olduğu için herhangi bir problemde çok hızlı geri dönüşler alıyorsunuz birde ücretsiz bir çok eklentisini mevcut.
  • 09-10-2021, 12:10:20
    #5
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
    Sahibi türk diye birçok kişi söylediğinizi yaptı fakat en ufak sorunda insanlara ciddi zararlar verdi lisans iptal etmeler vs.
  • 09-10-2021, 12:19:15
    #6
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibi türk diye birçok kişi söylediğinizi yaptı fakat en ufak sorunda insanlara ciddi zararlar verdi lisans iptal etmeler vs.
    @Oyun_Bozan; arkadaşımızın söylediğine ek, sahibi Türk evet fakat satılan lisans ücretleri dolar kuru üzerinden yapılıyor böyle güzel bir sistem yapıyorsun Allah razı olsun fakat ücreti de TL üzerinden uygun şekilde yapılsaydı şayet hiç düşünmeden oradan alırdım.
  • 09-10-2021, 12:42:14
    #7
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Oyun_Bozan; arkadaşımızın söylediğine ek, sahibi Türk evet fakat satılan lisans ücretleri dolar kuru üzerinden yapılıyor böyle güzel bir sistem yapıyorsun Allah razı olsun fakat ücreti de TL üzerinden uygun şekilde yapılsaydı şayet hiç düşünmeden oradan alırdım.
    malesef lisans iptalleri vs yüzünden forumdan da banlanmış kendisi
  • 09-10-2021, 12:44:00
    #8
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef lisans iptalleri vs yüzünden forumdan da banlanmış kendisi
    Oda ayrı bir şey tabi ki, aslında bu sistem yapılabilir zor bir şey değil fakat zaman ve uğraş gerekir.
  • 09-10-2021, 12:47:39
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Modül ve gelişim konusunda WHMCS de sınır yok ama wisecpte her şey pahali ve yapimi zor aradiğiniz herşey onda yok ama siz ben sadece sunucu saticam hosting saticam derseniz tema vs onemi yok derseniz wisecp derim ama geniş kamsamli olucaksa whmcs tavsiyemdir her konuda size destek sağlaya bilirim pm veya wp yazarsaniz çok çokciyi bilgiler verebilirim uygun fiyata çoğu işlerinizi yapabilirim iyi forumlar.