Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
Sahibi türk diye birçok kişi söylediğinizi yaptı fakat en ufak sorunda insanlara ciddi zararlar verdi lisans iptal etmeler vs.
@Oyun_Bozan; arkadaşımızın söylediğine ek, sahibi Türk evet fakat satılan lisans ücretleri dolar kuru üzerinden yapılıyor

böyle güzel bir sistem yapıyorsun Allah razı olsun fakat ücreti de TL üzerinden uygun şekilde yapılsaydı şayet hiç düşünmeden oradan alırdım.