webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibi türk diye birçok kişi söylediğinizi yaptı fakat en ufak sorunda insanlara ciddi zararlar verdi lisans iptal etmeler vs.
@Oyun_Bozan; arkadaşımızın söylediğine ek, sahibi Türk evet fakat satılan lisans ücretleri dolar kuru üzerinden yapılıyor böyle güzel bir sistem yapıyorsun Allah razı olsun fakat ücreti de TL üzerinden uygun şekilde yapılsaydı şayet hiç düşünmeden oradan alırdım.