BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Oyun_Bozan; arkadaşımızın söylediğine ek, sahibi Türk evet fakat satılan lisans ücretleri dolar kuru üzerinden yapılıyor böyle güzel bir sistem yapıyorsun Allah razı olsun fakat ücreti de TL üzerinden uygun şekilde yapılsaydı şayet hiç düşünmeden oradan alırdım.
malesef lisans iptalleri vs yüzünden forumdan da banlanmış kendisi