• 04-10-2021, 15:12:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar yapmış olduğum marka başvurusuna itiraz süresi içerisinde iki farklı firmadan itiraz gelmiş. Ben bunlara savunma vermemem gerekir mi vermesem itirazlar değerlendirip onay veya red kararımı verilir. ilk defa bir başvuru yaptım ondan dolayı tecrübesizim. Savunma dosyası nasıl yazılır bu konuda ücretli destek vermek isterseniz pm ile ücret bilgisi iletebilirmisiniz?
  • 04-10-2021, 15:18:10
    #2
    Ansiklopedia markama wikipedia tarafından itiraz geldi amerikadan... tabi korktuk wikipedia gibi bir dev . 6 madde de itiraz yapmis.

    Savunma v.s yazmadım. Kazanamam diye. 3 ay sonra sonuclandi ben kazandim.

    Suan 2.itiraz sürecinin bitmesini bekliyorum. Sonra tescil belgesi gelecek. Ortalama 1.5 yıldır ugrasiyorum.
  • 04-10-2021, 15:19:09
    #3
    Şahsi tecrübelerimden yola çıkarak şunları söylemek isterim:

    1- Marka başvurunuza gelen itirazlara cevap yazmazsanız, itirazların haklılık payı konusunda bir öngörü oluşabilir. Bu sebeple mutlaka itirazlara savunma yazın.
    2- Gelen itirazların gerçeklik ve geçerlilik derecelerinin yanı sıra, itiraz eden kişi / kurumların nüfuzları da bence önemli bir kriter, bu da savunmanızı güçlü yapmanız gerektiği anlamına geliyor.
    3- İtiraza cevap yazmak için siz de (varsa) karşı delillerinizi olabildiğince net ve güçlü bir şekilde belirten imzalı bir dilekçeyi ekleriyle beraber yolalyabilirsiniz.

    Bu konuda profesyonel değilim, sadece kendi yaşadığım tecrübelere dayanarak şahsi düşüncelerimi paylaştım. Ücretli destek verecek seviyede yetkili ve bilgili de değilim. Umarım bunlar biraz işinize yarar
    Kolay gelsin.
  • 04-10-2021, 15:23:13
    #4
    AhmetZekiTasgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ansiklopedia markama wikipedia tarafından itiraz geldi amerikadan... tabi korktuk wikipedia gibi bir dev . 6 madde de itiraz yapmis.

    Savunma v.s yazmadım. Kazanamam diye. 3 ay sonra sonuclandi ben kazandim.

    Suan 2.itiraz sürecinin bitmesini bekliyorum. Sonra tescil belgesi gelecek. Ortalama 1.5 yıldır ugrasiyorum.
    zentamedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi tecrübelerimden yola çıkarak şunları söylemek isterim:

    1- Marka başvurunuza gelen itirazlara cevap yazmazsanız, itirazların haklılık payı konusunda bir öngörü oluşabilir. Bu sebeple mutlaka itirazlara savunma yazın.
    2- Gelen itirazların gerçeklik ve geçerlilik derecelerinin yanı sıra, itiraz eden kişi / kurumların nüfuzları da bence önemli bir kriter, bu da savunmanızı güçlü yapmanız gerektiği anlamına geliyor.
    3- İtiraza cevap yazmak için siz de (varsa) karşı delillerinizi olabildiğince net ve güçlü bir şekilde belirten imzalı bir dilekçeyi ekleriyle beraber yolalyabilirsiniz.

    Bu konuda profesyonel değilim, sadece kendi yaşadığım tecrübelere dayanarak şahsi düşüncelerimi paylaştım. Ücretli destek verecek seviyede yetkili ve bilgili de değilim. Umarım bunlar biraz işinize yarar
    Kolay gelsin.
    Teşekkür ederim cevaplarınız için benzer olduklarını idda etmişler markanın benim markam xxxx xxxx firmalar ikinci kelime bizim markamıza benziyor diyerek benzerlikten dolayı itiraz etmişler. itiraz eden kurumun biri meşhur kuruyemiş markası
  • 04-10-2021, 15:35:38
    #5
    Merhabalar. Markanıza yapılan itirazlarla ilgili markalar Kanunu kapsamında karşı görüş/savunma dosyası gönderme hakkınız vardır. Savunma dosyası gönderme zorunluluğu yoktur. Göndermemeniz halinde uzman itirazı değerlendirip lehinize veya aleyhinize karar verecektir. Profesyonel hizmet almak isterseniz yardımcı olabiliriz. Kolaylıklar, iyi çalışmalar.