Merhaba arkadaşlar yapmış olduğum marka başvurusuna itiraz süresi içerisinde iki farklı firmadan itiraz gelmiş. Ben bunlara savunma vermemem gerekir mi vermesem itirazlar değerlendirip onay veya red kararımı verilir. ilk defa bir başvuru yaptım ondan dolayı tecrübesizim. Savunma dosyası nasıl yazılır bu konuda ücretli destek vermek isterseniz pm ile ücret bilgisi iletebilirmisiniz?