Şahsi tecrübelerimden yola çıkarak şunları söylemek isterim:
1- Marka başvurunuza gelen itirazlara cevap yazmazsanız, itirazların haklılık payı konusunda bir öngörü oluşabilir. Bu sebeple mutlaka itirazlara savunma yazın.
2- Gelen itirazların gerçeklik ve geçerlilik derecelerinin yanı sıra, itiraz eden kişi / kurumların nüfuzları da
bence önemli bir kriter, bu da savunmanızı güçlü yapmanız gerektiği anlamına geliyor.
3- İtiraza cevap yazmak için siz de (varsa) karşı delillerinizi olabildiğince net ve güçlü bir şekilde belirten imzalı bir dilekçeyi ekleriyle beraber yolalyabilirsiniz.
Bu konuda profesyonel değilim, sadece kendi yaşadığım tecrübelere dayanarak şahsi düşüncelerimi paylaştım. Ücretli destek verecek seviyede yetkili ve bilgili de değilim. Umarım bunlar biraz işinize yarar

Kolay gelsin.