• 04-10-2021, 10:30:29
    #1
    Covid testi pozitif cıktıktan sonra kendimi kötü hissedip şehir hastanesine yattım 11 gün yogun bakımda yattım suan servisteyim herhangi bir ücret alırlarmı?? bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Sigortam yok üniversitede kaydım var 2 dersim alttan ancak sigortaya bildirmedim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      184 sağlık bakanlığı danışma hattını arayıp bilgi alabilirsiniz hocam bir deneyin
  • 04-10-2021, 10:33:23
    #2
    Devlet özel hastanede de olsanız, covidden dolayı yatan tüm vatandaşların ücretlerini karşılıyor. Elinizde imkan varsa, ozon tedavisi desteğini de isteyin, daha hızlı düzelirsiniz(ekstra bir maliyet olabilir, sorun lütfen)
  • 04-10-2021, 10:35:54
    #3
    Eyaslak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet özel hastanede de olsanız, covidden dolayı yatan tüm vatandaşların ücretlerini karşılıyor. Elinizde imkan varsa, ozon tedavisi desteğini de isteyin, daha hızlı düzelirsiniz(ekstra bir maliyet olabilir, sorun lütfen)
    Cok sükür iyiym hocam suan ama ücret cıkarırlarsa cok yüklü cıkar diye korkuyorum.
  • 04-10-2021, 10:36:12
    #4
    Öncelikle geçmiş olsun servisteki görevlilere sorsanız daha net bi cevap almış olursunuz bence
  • 04-10-2021, 10:36:56
    #5
    MartinLuther adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun servisteki görevlilere sorsanız daha net bi cevap almış olursunuz bence
    Bizim bilgimiz yok diyorlar hocam.
  • 04-10-2021, 10:37:01
    #6
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok sükür iyiym hocam suan ama ücret cıkarırlarsa cok yüklü cıkar diye korkuyorum.
    Yok yok çıkmaz devletteyseniz hiç çıkmaz ekstra bir şey olmadıkça. İçiniz rahat olsun, bol bol dinlenin, geçmiş olsun
  • 04-10-2021, 10:37:21
    #7
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    184 sağlık bakanlığı danışma hattını arayıp bilgi alabilirsiniz hocam bir deneyin
  • 04-10-2021, 10:38:16
    #8
    Eyaslak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok çıkmaz devletteyseniz hiç çıkmaz ekstra bir şey olmadıkça. İçiniz rahat olsun, bol bol dinlenin, geçmiş olsun
    Şehir hastanesi devlet hastanesi olarakmı geciyor onada baktımda kesin bilgi bulamadım
  • 04-10-2021, 10:39:26
    #9
    Berkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    184 sağlık bakanlığı danışma hattını arayıp bilgi alabilirsiniz hocam bir deneyin
    Birazdan arayacagım hocam tesekkürler.