Eyaslak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yok çıkmaz devletteyseniz hiç çıkmaz ekstra bir şey olmadıkça. İçiniz rahat olsun, bol bol dinlenin, geçmiş olsun
Şehir hastanesi devlet hastanesi olarakmı geciyor onada baktımda kesin bilgi bulamadım