SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok sükür iyiym hocam suan ama ücret cıkarırlarsa cok yüklü cıkar diye korkuyorum.
Yok yok çıkmaz devletteyseniz hiç çıkmaz ekstra bir şey olmadıkça. İçiniz rahat olsun, bol bol dinlenin, geçmiş olsun