Covid testi pozitif cıktıktan sonra kendimi kötü hissedip şehir hastanesine yattım 11 gün yogun bakımda yattım suan servisteyim herhangi bir ücret alırlarmı?? bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Sigortam yok üniversitede kaydım var 2 dersim alttan ancak sigortaya bildirmedim.