• 02-10-2021, 21:12:14
    #28
    Eskiden var sanıyordum
  • 02-10-2021, 21:16:08
    #29
    OmerTurkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden var sanıyordum
    Bende 2 saat öncesine kadar var sanıyordum. Kimseye bundan sonra iyilik dahi yapmamam gerektiğini anladım
  • 02-10-2021, 21:25:46
    #30
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru ancak böyle birileri şart yoksa bugün benim gibi hem rezil olabilir ve hatta işiniz yarım bile kalabiliyor. O yüzden bilemiyorum ya aslında tek başıma yaşamasını bilen biriyimde keşke hiç ihtiyaç duymasak birilerine
    Dost olmuyorsam düşman da olmuyorum . Ama arkadaşlık kuruyorum sohbet ediyorum. Hassasiyetlerini öğrenip kırmamaya çalışıyorum(tabi çok uç noktada degilse) yani Aramı düzgün tutmaya çalışıyorum . Kısacası Yolda kaldigimda (genel tabirle) yardımcı olabilecek insanlarla muhabbet ediyorum dost olması şart değil yani... Bu şu demek aynı zamanda birisinin bana bir işi düştüğünde gerçekten yardımcı oluyor muyum ? Yol gosteriyor muyum ? Çaba sarf ediyor muyum ?

    Dostluksa bambaşka bir şey .
  • 02-10-2021, 21:27:17
    #31
    ne mutlu bana ki var
  • 02-10-2021, 22:25:05
    #32
    yok..... arkadaşlıklarımın hepsi "ben birşey isteyene" veya "ben birşeye muhtaç olana" kadar. biryerde okuduğum bir araştırma vardı, üniversite öncesi yıllarda edinilen arkadaşlıklardaki samimiyet düzeyinin ve bağların daha sonra edinilen arkadaşlıklarda sağlanamayacağı ile ilgili. tabiii bu seçtiğiniz hayat arkadaşının da aslında arkadaşınız olmadığını işaret ediyor. Zaten arkadaş dediğiniz kişiler size ve sizin için iyilik yapmıyorlar. sizin için sizinle görüşmüyorlar. kendileri için yapıyorlar. mesela aldıkları hediyeler "ihtiyacınız var mı" diye düşünülerek seçilmiş şeyler değil. Görüşmeleriniz "sizin ihtiyacınız olduğu için değil", vakit geçirmeye en uygun kişi olduğunuz için gerçekleşiyor. Herkes arkadaşınız... taaa ki onların konfor alanlarını bozana kadar. sizin için herşeyi yaparlar aslında... ama mali olarak zarar vermeyeceksiniz, zamanlarını almayacaksınız, isteklerine hayır demeyeceksiniz.... bu liste böyle uzar gideer.

    ben 69 kuşağıyım. benim eski arkadaşlıklarım daha köklü ve samimiydi. Zamanla kopuyor insan. daha sonra edindiğim arkadaşlar "arkadaş" olarak değerlendirilemez ama türk dil kurumu sözlüğünde daha uygun bir kelime yok. Daha genç olan insanlara kolaylıklar diliyorum. Onlar büyük ihtimalle gerçek dostluk ve dayanışmayı çok ama çok ender olarak deneyimleyebilecekler.
  • 02-10-2021, 22:28:20
    #33
    var sanıyoduk ama yokmuş
  • 02-10-2021, 22:33:30
    #34
    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok..... arkadaşlıklarımın hepsi "ben birşey isteyene" veya "ben birşeye muhtaç olana" kadar. biryerde okuduğum bir araştırma vardı, üniversite öncesi yıllarda edinilen arkadaşlıklardaki samimiyet düzeyinin ve bağların daha sonra edinilen arkadaşlıklarda sağlanamayacağı ile ilgili. tabiii bu seçtiğiniz hayat arkadaşının da aslında arkadaşınız olmadığını işaret ediyor. Zaten arkadaş dediğiniz kişiler size ve sizin için iyilik yapmıyorlar. sizin için sizinle görüşmüyorlar. kendileri için yapıyorlar. mesela aldıkları hediyeler "ihtiyacınız var mı" diye düşünülerek seçilmiş şeyler değil. Görüşmeleriniz "sizin ihtiyacınız olduğu için değil", vakit geçirmeye en uygun kişi olduğunuz için gerçekleşiyor. Herkes arkadaşınız... taaa ki onların konfor alanlarını bozana kadar. sizin için herşeyi yaparlar aslında... ama mali olarak zarar vermeyeceksiniz, zamanlarını almayacaksınız, isteklerine hayır demeyeceksiniz.... bu liste böyle uzar gideer.

    ben 69 kuşağıyım. benim eski arkadaşlıklarım daha köklü ve samimiydi. Zamanla kopuyor insan. daha sonra edindiğim arkadaşlar "arkadaş" olarak değerlendirilemez ama türk dil kurumu sözlüğünde daha uygun bir kelime yok. Daha genç olan insanlara kolaylıklar diliyorum. Onlar büyük ihtimalle gerçek dostluk ve dayanışmayı çok ama çok ender olarak deneyimleyebilecekler.
    Çok haklısınız hocam, bugün kendimi acayip yalnız hissettim. Aileme karşi mahcup oldum. Hani birgün ayagim bi cukara girerde şunu cagirip cıkmama yardım etsin diyebilcegim kimse yok. Üzülüyorum sadece
  • 02-10-2021, 22:48:26
    #35
    Öyleyse 1 tane dostum var. Arkadaşım ise iki elin parmaklarını geçmez(öyle herkes ile muhatap olmam). En yakınlarım en sağlam kazıkları attığından beri "herkes işine baksın, yerinde yaşasın" modundayım...
  • 02-10-2021, 22:59:28
    #36
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerektiğinde gögüsleyebilcek, gerektiginde siz birsey söylediginizde sizi sorgulamadan onu yapacak hatta canını ortaya koyabilcek gerçek anlamda dostunuz var mı? Yoksa cevreniz hep sahte dostluklardanmı ibaret? Ben bugün anladımki cevremde gercek dost yokmuş. Hep sahte dostluklar biriktirmişim.
    düne kadar var sanıyordum