Çok doğru ancak böyle birileri şart yoksa bugün benim gibi hem rezil olabilir ve hatta işiniz yarım bile kalabiliyor. O yüzden bilemiyorum ya aslında tek başıma yaşamasını bilen biriyimde keşke hiç ihtiyaç duymasak birilerine
Dost olmuyorsam düşman da olmuyorum . Ama arkadaşlık kuruyorum sohbet ediyorum. Hassasiyetlerini öğrenip kırmamaya çalışıyorum(tabi çok uç noktada degilse) yani Aramı düzgün tutmaya çalışıyorum . Kısacası Yolda kaldigimda (genel tabirle) yardımcı olabilecek insanlarla muhabbet ediyorum
dost olması şart değil yani... Bu şu demek aynı zamanda birisinin bana bir işi düştüğünde gerçekten yardımcı oluyor muyum ? Yol gosteriyor muyum ? Çaba sarf ediyor muyum ?
Dostluksa bambaşka bir şey .