• 02-10-2021, 23:00:49
    #37
    OzKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düne kadar var sanıyordum
    Demek sizde bundan müzdaripsiniz 😊
  • 02-10-2021, 23:02:35
    #38
    Hocam insan kalitesini belli başlı şeyler ortaya çıktığı zaman belli ediyor.

    Eğer ki ortağı olan falan varsa anlayacaktır. Küçük hesaplar falan filan basit muhabbetler hissediyorsun.

    Sonra karşındaki insan işine geldiği şeyleri düşünüyor işine gelmediğini düşünmüyor. Bi havalar falan.

    Sende hayırdır oğlum ne ayaksın diyip aklını alıp yolu veriyorsun ve her zaman olduğun gibi yine yoluna tek tabanca devam ediyorsun
  • 02-10-2021, 23:07:26
    #39
    Emrah'ın Whatsapp durumu geldi aklıma;

    "Valla bizim bir kaç dostumuz var geri kalanlar tanıdık."
  • 02-10-2021, 23:15:53
    #40
    Blogizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emrah'ın Whatsapp durumu geldi aklıma;

    "Valla bizim bir kaç dostumuz var geri kalanlar tanıdık."
    Bende bunu durum yapıyorum şimdi😅
  • 02-10-2021, 23:23:58
    #41
    Silinebilir
  • 02-10-2021, 23:20:01
    #42
    Ne sahte ne gerçek hiç arkadaş yok.
  • 02-10-2021, 23:40:06
    #43
    Bir tane var
  • 03-10-2021, 01:45:36
    #44
    Gençken öyle sanırdım, yaş ilerleyince olmadığını anladım.
  • 03-10-2021, 02:21:09
    #45
    Yok