Blogizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emrah'ın Whatsapp durumu geldi aklıma;

"Valla bizim bir kaç dostumuz var geri kalanlar tanıdık."
Bende bunu durum yapıyorum şimdi😅