Öyleyse 1 tane dostum var. Arkadaşım ise iki elin parmaklarını geçmez(öyle herkes ile muhatap olmam). En yakınlarım en sağlam kazıkları attığından beri "herkes işine baksın, yerinde yaşasın" modundayım...