• 01-10-2021, 21:49:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ayağımı tahta kurusu ısırdı üstüne basamıyorum heryeri iltihap topladı, hastaneye gidemem cünkü adım bile atamıyorum ayağım davul gibi oldu, eczacı bi arkadasım geldi 2 ilaç getirdi iyi gelir dedi sürdük.
    Şimdi sorun şu ayagım havadayken rahatlıyorum, ama yer seviyesine getirdigimde efsane yanıyor 3-4 dakika sonra geçiyor. Ama üstüne hala basamıyorum. Yaşayan var mı böyle birşey aranızda ?

    Ayağımın görseli midesi hassas olanlar bakmasın lütfen.
    https://prnt.sc/1ue299m


    Edit: evdeki diger arkadasımada oldu onun ki 2 güne geçti misafirimiz vardı onun kide kotu oldu hastaneye gitti, doktor akrep mi ısırdı diye sordu 1 hafta istiharat verip ilaç verdi.benim bu ayagımda daha bugun boyle oldu dün bu kadar değildi minik noktaydı.
  • 01-10-2021, 21:51:50
    #2
    Öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Tahta kurusu olduğuna emin misiniz gerekirse ambulans çağırıp bir doktora görünün bence

    Bir çok kişi gördüm tahta kurusu ısıran ama böyle değildi hiçbiri en kötüsü bolca kaşınıyordu ve sadece kızarıklık vardı
  • 01-10-2021, 21:53:15
    #3
    hocam kırmızı ufak lekeler bırakır bu farklı birşey olabilir ya da alerjik olabilir acil doktora gidin.
  • 01-10-2021, 21:54:04
    #4
    Çok geçmiş olsun bir şekilde hastaneye gitmeniz gerekiyor bence ALLAH şifalar versin.
  • 01-10-2021, 21:54:26
    #5
    Hocam ayağım böyle olsa ambulans helikopter çağırır her türlü o hastaneye giderim.
  • 01-10-2021, 21:54:56
    #6
    Hocam kaç yerinden soktu?
  • 01-10-2021, 21:56:01
    #7
    bence hemen hastaneye gidin ambulans çağırın, durum ciddi, biraz daha beklerseniz daha kötü sonuçlara yol açabilir
  • 01-10-2021, 21:56:28
    #8
    Çok geçmiş olsun. İyi görünmüyor mutlaka hastaneye gitmelisiniz.
  • 01-10-2021, 21:56:37
    #9
    Hocam İstanbul Avrupa`da bir hastane en fazla ne kadar uzakta olabilir isterseniz taksi ile de gidebilirsiniz. Eczacı arkadaşınız ilaç getirmiş iyi gelir diye sürmüşsünüz ve iyi gelmemiş anladığım kadarıyla bence hekime görünmeniz gerekiyor.