Öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Tahta kurusu olduğuna emin misiniz gerekirse ambulans çağırıp bir doktora görünün bence
Bir çok kişi gördüm tahta kurusu ısıran ama böyle değildi hiçbiri en kötüsü bolca kaşınıyordu ve sadece kızarıklık vardı