Arkadaşlar ayağımı tahta kurusu ısırdı üstüne basamıyorum heryeri iltihap topladı, hastaneye gidemem cünkü adım bile atamıyorum ayağım davul gibi oldu, eczacı bi arkadasım geldi 2 ilaç getirdi iyi gelir dedi sürdük.
Şimdi sorun şu ayagım havadayken rahatlıyorum, ama yer seviyesine getirdigimde efsane yanıyor 3-4 dakika sonra geçiyor. Ama üstüne hala basamıyorum. Yaşayan var mı böyle birşey aranızda ?
Ayağımın görseli midesi hassas olanlar bakmasın lütfen.
Edit: evdeki diger arkadasımada oldu onun ki 2 güne geçti misafirimiz vardı onun kide kotu oldu hastaneye gitti, doktor akrep mi ısırdı diye sordu 1 hafta istiharat verip ilaç verdi.benim bu ayagımda daha bugun boyle oldu dün bu kadar değildi minik noktaydı.