• 01-10-2021, 18:27:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyun geliştirmeyi bıraktığımda bir müzisyen olmuş olacağım. Bu alana aşırı merak ve istekliyimdir. İlk nereden başlamalıyım ve neler yapmalıyım? Kısa ve iyi bir şekilde anlatır mısınız?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Ne çalmak istiyorsun?
      Vokal mi olmak istiyorsun?
      Vokal olacaksan ses geliştirici eğitimlere bakmanı tavsiye ederim. Gitar piyano vs calmak istiyorsan Nota okuma & yazmayı - armoni vs öğrenmeni tavsiye ederim.
      Bateri vs çalacaksan ritim kulagını geliştirimeni, buna istinaden davul çalışma pedi vs almanı tavsiye ederim

      Nota - armoni vs. öğrenirken sıkıcı gelen şeyler. Bırakmaman ümidi ile
  • 01-10-2021, 18:34:00
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ne çalmak istiyorsun?
    Vokal mi olmak istiyorsun?
    Vokal olacaksan ses geliştirici eğitimlere bakmanı tavsiye ederim. Gitar piyano vs calmak istiyorsan Nota okuma & yazmayı - armoni vs öğrenmeni tavsiye ederim.
    Bateri vs çalacaksan ritim kulagını geliştirimeni, buna istinaden davul çalışma pedi vs almanı tavsiye ederim

    Nota - armoni vs. öğrenirken sıkıcı gelen şeyler. Bırakmaman ümidi ile
  • 01-10-2021, 18:35:05
    #3
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çalmak istiyorsun?
    Vokal mi olmak istiyorsun?
    Vokal olacaksan ses geliştirici eğitimlere bakmanı tavsiye ederim. Gitar piyano vs calmak istiyorsan Nota okuma & yazmayı - armoni vs öğrenmeni tavsiye ederim.
    Bateri vs çalacaksan ritim kulagını geliştirimeni, buna istinaden davul çalışma pedi vs almanı tavsiye ederim

    Nota - armoni vs. öğrenirken sıkıcı gelen şeyler. Bırakmaman ümidi ile
    Daha sıkıcı olan işleri yapıyorum. Bunlar sorun olmaz. Vokal + çalma nasıl olur hocam?
  • 01-10-2021, 18:37:11
    #4
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sıkıcı olan işleri yapıyorum. Bunlar sorun olmaz. Vokal + çalma nasıl olur hocam?
    Neden olmasın. Ses, şarkı söyledikçe demlenen bir şey. Şimdi belki kötü gelebilir sana sesin belkide çok iyi bilmiyorum. Ama şarkı söylemeyi bırakma.
  • 01-10-2021, 18:37:59
    #5
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden olmasın. Ses, şarkı söyledikçe demlenen bir şey. Şimdi belki kötü gelebilir sana sesin belkide çok iyi bilmiyorum. Ama şarkı söylemeyi bırakma.
    Normal sesimi kullanarak video çekiyorum zaten. Eğer merak ediyorsan özelden normal sesimi atayım. Ona göre planlarız.