Neden olmasın. Ses, şarkı söyledikçe demlenen bir şey. Şimdi belki kötü gelebilir sana sesin belkide çok iyi bilmiyorum. Ama şarkı söylemeyi bırakma.
Normal sesimi kullanarak video çekiyorum zaten. Eğer merak ediyorsan özelden normal sesimi atayım. Ona göre planlarız.