Libertia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ablam engelledi,ne yapmalıyım
29
●1.710
- 30-09-2021, 20:01:21Bana göre öyle, o ablanın yerine koy kendini. Biraz empati yapınca mantıklı geldiğini anlarsın. 25 yaşındasın, avukatsın ve senden genç biri sürekli iletişim kurmak için üsteliyor. Başta yardımcı olmaya, yol göstermeye çalışırdım ama meşgul biriysem rahatsız olduğum için bende engel atardım muhtemelen ama gün gelir o bölümü kazanırsan staj konusunda bile yol gösterebilir. Hiç belli olmaz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 20:20:44evet hocam bende ona hak veriyorum,ne dese haklı. zaten yoğun bir insandı vaktini çok çaldım.Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hukuk kazanmam için ayrı bir motive kaynağı oldu aslında,üstelik onun okuduğu okulda iyi okul,o okulu da tutturursam ki zaten istiyordum yani biz taa sohbet etmeden öncede o okulu istiyordum şimdi iyice heveslendim