• 30-09-2021, 19:57:27
    #28
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abla, abi kendinden büyük kişilere hitap şeklidir. İlla aralarında kardeş ilişkisi ya da kan bağı olmasına gerek yok. Kimi yabancı ülkelerde 1 yaş fark bile abla, abi şeklinde hitabı zorunlu kılarken bizim ülkedeki sevdiğim kız bana abi dedi tribini açıkçası garipsiyorum.

    Rahatsız olduğu için engellemiştir, maalesef şu aşamada üstelemek aranızdaki ilişkiye daha çok zarar verir.
    zamana bırakmak en iyisi değil mi,ben yksye gireceğim eğer hukuk kazanırsam ve ona yazarsam hem hava dağılmış olur hemde mutlu olur belki,ne diyorsun hocam?
  • 30-09-2021, 20:01:21
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamana bırakmak en iyisi değil mi,ben yksye gireceğim eğer hukuk kazanırsam ve ona yazarsam hem hava dağılmış olur hemde mutlu olur belki,ne diyorsun hocam?
    Bana göre öyle, o ablanın yerine koy kendini. Biraz empati yapınca mantıklı geldiğini anlarsın. 25 yaşındasın, avukatsın ve senden genç biri sürekli iletişim kurmak için üsteliyor. Başta yardımcı olmaya, yol göstermeye çalışırdım ama meşgul biriysem rahatsız olduğum için bende engel atardım muhtemelen ama gün gelir o bölümü kazanırsan staj konusunda bile yol gösterebilir. Hiç belli olmaz.
  • 30-09-2021, 20:20:44
    #30
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre öyle, o ablanın yerine koy kendini. Biraz empati yapınca mantıklı geldiğini anlarsın. 25 yaşındasın, avukatsın ve senden genç biri sürekli iletişim kurmak için üsteliyor. Başta yardımcı olmaya, yol göstermeye çalışırdım ama meşgul biriysem rahatsız olduğum için bende engel atardım muhtemelen ama gün gelir o bölümü kazanırsan staj konusunda bile yol gösterebilir. Hiç belli olmaz.
    evet hocam bende ona hak veriyorum,ne dese haklı. zaten yoğun bir insandı vaktini çok çaldım.
    hukuk kazanmam için ayrı bir motive kaynağı oldu aslında,üstelik onun okuduğu okulda iyi okul,o okulu da tutturursam ki zaten istiyordum yani biz taa sohbet etmeden öncede o okulu istiyordum şimdi iyice heveslendim