Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamana bırakmak en iyisi değil mi,ben yksye gireceğim eğer hukuk kazanırsam ve ona yazarsam hem hava dağılmış olur hemde mutlu olur belki,ne diyorsun hocam?
Bana göre öyle, o ablanın yerine koy kendini. Biraz empati yapınca mantıklı geldiğini anlarsın. 25 yaşındasın, avukatsın ve senden genç biri sürekli iletişim kurmak için üsteliyor. Başta yardımcı olmaya, yol göstermeye çalışırdım ama meşgul biriysem rahatsız olduğum için bende engel atardım muhtemelen ama gün gelir o bölümü kazanırsan staj konusunda bile yol gösterebilir. Hiç belli olmaz.