Abla, abi kendinden büyük kişilere hitap şeklidir. İlla aralarında kardeş ilişkisi ya da kan bağı olmasına gerek yok. Kimi yabancı ülkelerde 1 yaş fark bile abla, abi şeklinde hitabı zorunlu kılarken bizim ülkedeki sevdiğim kız bana abi dedi tribini açıkçası garipsiyorum.
Rahatsız olduğu için engellemiştir, maalesef şu aşamada üstelemek aranızdaki ilişkiye daha çok zarar verir.
zamana bırakmak en iyisi değil mi,ben yksye gireceğim eğer hukuk kazanırsam ve ona yazarsam hem hava dağılmış olur hemde mutlu olur belki,ne diyorsun hocam?