• 30-09-2021, 19:06:31
    #1
    Arkadaşlar kargoların çalışma saatleri değişti mi?
    • Edgn
    Edgn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-09-2021, 19:08:26
    #2
    Saati önemli değil, önemli olan kargonun ulaşması çok gereksiz sorular, sabah kahvaltı saatiniz 10 olabilir bu ne sabah 10'da kargo gelir mi dersek işin içinden çıkılmaz.
  • 30-09-2021, 19:10:02
    #3
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saati önemli değil, önemli olan kargonun ulaşması çok gereksiz sorular, sabah kahvaltı saatiniz 10 olabilir bu ne sabah 10'da kargo gelir mi dersek işin içinden çıkılmaz.
    hocam neyi gereksiz. kargonun 20.00 'da gelebilme ihtimalini bilmenin neresi gereksiz?
    Belki o saatlerde evde olmayı aklımda bulundurabilirim.

    Yine de cevabınız için teşekkürler.
  • 30-09-2021, 19:16:00
    #4
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam neyi gereksiz. kargonun 20.00 'da gelebilme ihtimalini bilmenin neresi gereksiz?
    Belki o saatlerde evde olmayı aklımda bulundurabilirim.

    Yine de cevabınız için teşekkürler.
    Kargo gönderilerinde olası teslim yalnızca tarih olarak mı yoksa saat olarak da bildiriliyor mu artık?
  • 30-09-2021, 19:19:55
    #5
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo gönderilerinde olası teslim yalnızca tarih olarak mı yoksa saat olarak da bildiriliyor mu artık?
    Hocam Bilmek istediğim şey gayet basit.

    Eğer teslim tarihi belirli olan bir kargomun o gün 20.00'a kadar geleceğini bilirsem kendimi buna göre ayarlarım.
    Yoksa diyelim ki kargoların son çalışma saati 18.00'dır. Bende bu saatten sonra evde olmayabilirim.

    Bu kadar net bir amaç için sordum. Gereksiz görmeniz sizin düşünceniz. Saygı duyarım.
    İyi forumlar.
    • Edgn
    Edgn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-09-2021, 19:21:04
    #6
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bilmek istediğim şey gayet basit.

    Eğer teslim tarihi belirli olan bir kargomun o gün 20.00'a kadar geleceğini bilirsem kendimi buna göre ayarlarım.
    Yoksa diyelim ki kargoların son çalışma saati 18.00'dır. Bende bu saatten sonra evde olmayabilirim.

    Bu kadar net bir amaç için sordum. Gereksiz görmeniz sizin düşünceniz. Saygı duyarım.
    İyi forumlar.
    Konu içeriğinizi benim mesajımdan sonra açıklarsanız elbette anlaşılmaz Kendiliğinden açılan konunuz için teşekkür ederim. Size de iyi forumlar
  • 30-09-2021, 19:36:57
    #7
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kargoların çalışma saatleri değişti mi?
    Kargo şirketleri fason çalıştırmaya başladı yaklaşık 2 yıl önce ilk başlayan ve hala devam edenlerdenim.
    Önce kargo şube personelinde mi yoksa gk esnaf kurye vb demi onu bilmek gerekiyor

    Yoğun zamanlarda fason kişide ise dağıtıma devam eder saat farkı gözetmeksizin
    Çünkü ne kadar ekmek o kadar köfte vardır
    Mesai kavramı yoktur.

    Çalışma saatleri değişmedi
    Çalışma modeli değişti.
    • MELİH
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-09-2021, 19:44:55
    #8
    Hepsiexpress gece 11e kadar dağıtım yapıyor hocam. Çağrı merkezini aramıştım kargom gelmedi yarın nereden alayım diye. Bekleyin gelir 11e kadar dediler 🙂
  • 30-09-2021, 19:49:21
    #9
    Bizim burda da geliyor hocam, bazen akşam 9-10'da bile gelebiliyor.
    Özellikle Aras'ın çalışma saatleri çok sıkıdır, yani çalışanlar da genelde şikayetçiler bu durumdan
    Şahsen 1 gün deneyimleyip yol yakından döndüm. Tüm emekçilere kolaylıklar dilerim.