Arkadaşlar kargoların çalışma saatleri değişti mi?
Kargo şirketleri fason çalıştırmaya başladı yaklaşık 2 yıl önce ilk başlayan ve hala devam edenlerdenim.
Önce kargo şube personelinde mi yoksa gk esnaf kurye vb demi onu bilmek gerekiyor
Yoğun zamanlarda fason kişide ise dağıtıma devam eder saat farkı gözetmeksizin
Çünkü ne kadar ekmek o kadar köfte vardır
Mesai kavramı yoktur.
Çalışma saatleri değişmedi
Çalışma modeli değişti.