Bizim burda da geliyor hocam, bazen akşam 9-10'da bile gelebiliyor.
Özellikle Aras'ın çalışma saatleri çok sıkıdır, yani çalışanlar da genelde şikayetçiler bu durumdan
Şahsen 1 gün deneyimleyip yol yakından döndüm. Tüm emekçilere kolaylıklar dilerim.